Alapos, komplex feladatokat szerető, proaktív munkatársat keresünk akire bátran bízhatjuk az ügyvitelünk vezetését és aki munkájával támogatja a remote munkavégzést a szervezet minden tagja számára.

Ebbe a környezetbe és csapatba keressük most új munkatársunkat

Az Online Capital nemzetközi szinten is formabontóan új megoldást kínáló dinamikusan növekvő Marketing Befektető cég. Célunk, hogy feltörekvő ügyfeleink exponenciális növekedést tudjanak realizálni és vezetővé váljanak a piacukon, piacvezető ügyfeleink pedig a már meglévő státuszukat tudják megdönthetetlenné tenni. Az ezt elősegítő online kampányokat magunk finanszírozzuk, így 100%-os érdekazonossággal és tulajdonosi szemlélettel állunk projektjeinkhez. Ügymenetünket minkét fél érdekében egyszerűsítettük, ezért az elszámolásunk minden esetben átalány-, óra- és havi díj nélkül, kizárólag sikerdíjas alapon történik a valós, elért és bizonyítható eredményeink alapján. Ismerd meg a részleteket: Online Capital - The Marketing Investor Company (onlinecapital.hu)
Olyan, szellemileg inspiráló és szakmai fejlődést támogató környezetet biztosítunk, ahol ráhatásunk van a napjainkra, eredményeinkre. Csapatunk nem passzív alanya hanem aktív irányítója és fejlesztője a sikerre vivő folyamatainknak. Az ezáltal elért eredményekből minden csapattagunk a hozzáadott értéke alapján anyagilag is részesül. Piaci alapon dolgozunk olyan, összetett szűrési kritériumoknak megfelelő ügyfelekkel akikben nem csak a fejlődési vágy, hanem a tettrekészség és képesség is egyaránt megvan. Így a szakmáját szerető munkatársaknak olyan környezetet biztosítunk, ahol kiteljesedhet a hivatásában, sikerei anyagilag is elismertté válnak és értő csapattal dolgozhat válogatott projekteken. Feladataink felelősségteljesek, napjaink pörgősek, tiszteljük mindenki magánéletét. Ismerj meg minket: Online Capital - The Love What You Do Company (careers.onlinecapital.hu)

…aki teljeskörű gazdája lesz az irodánknak és a csapatunknak azáltal, hogy

  • Rendbe teszi és rendben tartja az ügymenetünket, és biztosítja az ehhez szükséges beszerzéseket.
  • Rendszerezi az online és offline dokumentumainkat, fiókjainkat.
  • Menedzseli a vállalatirányítási rendszerünket, biztosítja, hogy naprakész legyen, és az új funkciók bevezetését is elvégzi.
  • Szervezi a cég napi működéséhez szükséges programokat (tárgyalások, ügyféltalálkozók) és biztosítja a szükséges előkészületeket.
  • Ellátja az általános ügyintézési feladatokat (posta, engedélyek, üzenetek, nyilatkozatok, átvételi elismervények készítése, intézése).
  • Ellátja a HR adminisztrációs feladatokat: munkaidő nyilvántartások vezetése, szabadságigények vezetése, bérpapírokkal kapcsolatos ügyintézés, munkaszerződések és munkaköri leírások naprakészen tartása.
  • Biztosítja a pénzügyi adminisztrációt: számlák iktatása, teljesítés igazolások kiállítása, könyvelési anyag előkészítése, pénzügyi kimutatások készítése, házipénztár vezetése.
  • Támogatja a jogi adminisztrációnkat: szerződések készítése, frissítése, iktatása, cégekkel kapcsolatos ügyintézések (cégnév váltással, bankváltással kapcsolatos feladatok).
  • Kapcsolatot tart a szállítókkal, szolgáltatókkal, bankkal, könyvelővel.
  • Készen áll egyéb eseti feladatok elvégzésére és személyi asszisztenciára is.

Téged keresünk ha

  • Angol nyelvű írásbeli ügyintézés / kommunikáció nem jelent gondot
  • Érdekel az online marketing, van benne némi tapasztalatod és nem riaszt el, hogy egy gyorsan fejlődő ipargában dolgozz
  • Szeretsz rendet teremteni, rendszert alkotni és örömödet leled annak fenntartásában is
  • Nem idegen számodra a vállalatirányítási rendszerekben való munkavégzés
  • Jó íráskészséged van
  • Ismered és használod a Google általános termékeit (Gmail, Drive, Calendar)
  • Van digitális készséged, azaz nem jelent gondot egy egy újabb szoftver használatának önálló elsajátítása az angol nyelvű súgók alapján

Neked miért éri meg csatlakozni hozzánk?

  • Versenyképes fizetést kínálunk
  • Rugalmas munkarendben dolgozunk
  • Részmunkaidőben (6 óra) is szívesen várunk
  • A cég jelenleg 100% home office-ban üzemel, és arra szeretnénk berendezkedni, hogy az irodai jelenlét (Baján / Budapest 3. kerületben) mindenki számára opcionális / időszakos legyen.
  • A pozició a kezdeti időszakban igényli a mindennapos személyes megjelenést, de idővel a feladatok túlnyomó részt home office-ban végezhetők.

Nem javasoljuk a jelentkezést, ha

  • Nincs angol nyelvtudásod: Az online marketing eszköztára és a vállalatirányítási rendszerünk is angol nyelvű, ezért szükséges az angol nyelv erős ismerete.
  • Nincs tapasztalatod az online marketingben: Fontos, hogy legyen egy alapszintű jártasságod az online marketingben, különben ezt a szövevényes működést lekövetni igazi embert próbáló feladat, és a korlátozott kapacitásunk miatt most nem tudom vállalni a nulláról történő betanítást.
  • Inkább rendszerhasználó mint rendszeralkotó vagy: Nem egy bebetonozott működési rendszert kell fenntartanod, ezért fontos, hogy szeress rendet tenni (online és offline is), szisztematikusan gondolkodj és szívesen kövesd ezt le szoftveresen. A szoftver napi szintű adatfeltöltése és új funkciók bevezetésével történő rendszer finomhangolás szintén a munkakör része. A szoftverünk angol nyelvű, felhő alapú, kimondottan ügynökségek számára készült okos funkciókkal bőségesen ellátott, de egyelőre nem használjuk ki az általa nyújtott lehetőségeket.
  • Nem szeretsz a változásokhoz alkalmazkodni: Az online marketing eszköztára folyamatosan fejlődik ezért a pozicióban is elengedhetetlen, hogy a fejlődést szívesen fogadd. Ha komfortosabb számodra a visszatérő, változatlan feladatok elvégzése, nem biztos, hogy jól fogod nálunk magad érezni.
  • Nincs jártasságod a Google irodai szoftvereivel: A levelezésünk Gmail alapú, a dokumentumaink Google Driveban vannak, a naptárként a Calendart használjuk. A működésünk felhő alapú mert így tudunk hatákonyan dolgozni. Ez a munkakörnyezetünk, itt kell rendszerezni és rendet tartani, ha ez idegen számodra, akkor a napi munka gyötrelem lesz.
  • Nehézkes elérni a bajai / 3. kerületi irodánkat: A munkakörhöz hozzátartozik az offline ügyintézés ezért szükséges a személyes találkozás is, hiába remote work-re rendezkedünk be. A budapesti irodánk Óbudán, Kaszásdűlőn van, kérlek, mérlegeld, hogy szívesen utazol-e ide rendszeresen. A bajai irodánk a Zrínyi utcában van, a belvárosból könnyen megközelíthető helyen.

Ha magadra ismertél, és új kihívásokat keresel, jelentkezz!

A kiválasztási folyamat nagyrészét automatizáltuk. A jelentkezés első lépéseként néhány általános kérdésre válaszolj kérlek a következő űrlapon és csatold az önéletrajzod vagy linkeld be a naprakész LinkedIn profilodat. A további lépésekről a hr@onlinecapital.hu email címről kapsz majd automata értesítést.

 

Jelentkezem