GYAKORI KÉRDÉSEK
Megválaszoltunk néhány gyakori kérdést, hogy pontosabb képet kapj rólunk. Van köztük stratégiai és technikai, általános és szorosan a kiválasztáshoz kapcsolódó. Ha nem találod a választ a kérdésedre, bátran írj nekünk, válaszolunk.
Két okból járunk el így:
- A bérstrukturánk alapbér + mozgó bér konstrukcióban van összeállítva. Ennek tükrében szeretnénk mérlegelni a fizetési igényedet.
- Az előre meghatározott fizetési sáv megjenítése egy eltérő fizetési igényű érdeklődőt elbizonytalanít. Ezzel a megoldással megmarad a mérlegelési lehetőségünk hogy belefér-e a pozició keretébe a többletköltség egy komolyabb jelentkező esetén aki nem csak az eredeti fizetési igényt de az elvárásokat is meghaladja. Ha valamiért nem férne bele a keretbe, még mindig kereshetünk új konstrukciót, pl egyeztethetünk csökkentett óraszámról.
Vezetőként a célunk a 4 fő terület: a munkatársak, a stratégia, a megvalósítás és a pénzügyi folyamatok szisztematikus fejlesztése.
Szervezeti szinten a sztenderd folyamataink optimalizálása után második körös munkatárs felévételt szeretnénk a terheltséget figyelembevéve. Ekkor lesz lehetőség junior poziciókra, ahol a jelenlegi munkatársak tudnak segíteni a szakmai fejlődésben, a könnyebben betanulható folyamatok átvételéért cserébe. A Covid előtti időszakban full time az irodában dolgozunk, a Covid alatt full time home office-ban, de szerintünk az optimális valahol a két véglet között van, ezért kedd, szerda, csütörtök vagyunk az irodában, a hétfő és péntek pedig home office mindenki számára aki szeretné és épp nem új munkakört tanul be. A rendszerünk magyarországi tesztelése és optimalizálása után nemzetközi piacra lépünk.
Casual.
Az irodában szűrjük a vezetékes vizet, szelektíven gyűjtjük és tömörítjük a szemetet. Törekszünk arra, hogy munkánk során minimális mennyiséget nyomtassunk. Ha bringával érkezel, azt biztonságosan le tudod zárni az iroda előtt, de akár be is hozhatod, amíg a hely engedi. Ha van további ötleted, szívesen vesszük!
A rendszerünkbe bekerül a jelentkezésed, erről kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e mailt. Munkatársunk mindenkinek visszajelez a jelentkezés menetével kapcsolatban, akár továbblépünk a kiválasztási folyamatban akár nem. Továbblépés esetén telefonon beszélgetünk kicsit, és ha mindkét fél úgy érzi hogy érdemes találkoznunk, akkor fixálunk egy időpontot. A személyes találkozókon az általános beszélgetéseken túl valamilyen, a munkakörhöz illő, általában soft és szakmai skillekre egyaránt koncentráló feladattal készülünk hogy pontosabb képet kapjunk rólad. Ha a személyes találkozó alapján a továbblépés mellett döntünk akkor egy alkalmi munkavállalóival bejelentett, kifizetett próbanapot tartunk ahol élesben megismerhetjük egymást. A próbanap tapasztalatait megbeszéljük a csapatunkkal, és ha melletted döntünk, akkor küldjük az ajánlatunkat emailen. Az adott munkakörre kidoglozott orientációs program segítségével a próbaidő során hetente leülünk, hogy közösen meg tudjuk beszélni az észrevételeinket.