GYAKORI KÉRDÉSEK

Megválaszoltunk néhány gyakori kérdést, hogy pontosabb képet kapj rólunk. Van köztük stratégiai és technikai, általános és szorosan a kiválasztáshoz kapcsolódó. Ha nem találod a választ a kérdésedre, bátran írj nekünk, válaszolunk.

Minden pozicióhoz fixáltunk egy versenyképes fizetési sávot házon belül már annak kiírásakor, ettől függetlenül kérjük, hogy jelöld meg azt az összeget amivel biztosan jól érzed magad. Azt az összeget írd meg kérlek ami biztosítja, hogy az életed pénzügyi része miatt nem kell aggódnod és felszabadultan koncentrálhatsz a szakmai kiteljesedésre.

Két okból járunk el így:

  1. A bérstrukturánk alapbér + mozgó bér konstrukcióban van összeállítva. Ennek tükrében szeretnénk mérlegelni a fizetési igényedet.
  2. Az előre meghatározott fizetési sáv megjenítése egy eltérő fizetési igényű érdeklődőt elbizonytalanít. Ezzel a megoldással megmarad a mérlegelési lehetőségünk hogy belefér-e a pozició keretébe a többletköltség egy komolyabb jelentkező esetén aki nem csak az eredeti fizetési igényt de az elvárásokat is meghaladja. Ha valamiért nem férne bele a keretbe, még mindig kereshetünk új konstrukciót, pl egyeztethetünk csökkentett óraszámról.
Számít a végzettséged de a szakmai tapasztalatod, a hozzáállásod és a munkamódszered még többet nyom a latba. Szeretnénk tudni, hogy az eredeti végzettséged és a korábbi munkáid mit adnak hozzá az aktuális tapasztalatodhoz és szemléletedhez, ezért kérünk egy önéletrajzot és mellé egy olyan kísérő levelet ami a szakmai múltadat részletezi. Kérlek, szánj időt arra, hogy elmondd hogy az adott időszakban milyen tapasztalatokkal lettél gazdagabb illetve hogy volt-e olyan terület / feladat az adott munkakörben amihez lett volna kedved, de nem volt lehetőséged kiteljesedni benne.

Vezetőként a célunk a 4 fő terület: a munkatársak, a stratégia, a megvalósítás és a pénzügyi folyamatok szisztematikus fejlesztése.

Szervezeti szinten a sztenderd folyamataink optimalizálása után második körös munkatárs felévételt szeretnénk a terheltséget figyelembevéve. Ekkor lesz lehetőség junior poziciókra, ahol a jelenlegi munkatársak tudnak segíteni a szakmai fejlődésben, a könnyebben betanulható folyamatok átvételéért cserébe. A Covid előtti időszakban full time az irodában dolgozunk, a Covid alatt full time home office-ban, de szerintünk az optimális valahol a két véglet között van, ezért kedd, szerda, csütörtök vagyunk az irodában, a hétfő és péntek pedig home office mindenki számára aki szeretné és épp nem új munkakört tanul be. A rendszerünk magyarországi tesztelése és optimalizálása után nemzetközi piacra lépünk.

 

A szakmai naprakészségünk a fejlődésünk motorja ezért sokat tanulunk, jellemzően külföldi forrásból. Legtöbbször ezt online tesszük meg, hiszen ez a leggyorsabb és leghatékonyabb. Szerteágazó szakmai könyvtárunkat és a digitális tananyag-tárunkat folyamatosan bővítjük.
Egyelőre nincs beveztve, a hatékonysága mérlegelés alatt van. Kérlek, a fizetési igényedet úgy határozd meg, hogy ne kalkulálj béren kívüli juttatással.

Az irodában szűrjük a vezetékes vizet, szelektíven gyűjtjük és tömörítjük a szemetet. Törekszünk arra, hogy munkánk során minimális mennyiséget nyomtassunk. Ha bringával érkezel, azt biztonságosan le tudod zárni az iroda előtt, de akár be is hozhatod, amíg a hely engedi. Ha van további ötleted, szívesen vesszük!

A rendszerünkbe bekerül a jelentkezésed, erről kapni fogsz egy automatikus visszaigazoló e mailt. Munkatársunk mindenkinek visszajelez a jelentkezés menetével kapcsolatban, akár továbblépünk a kiválasztási folyamatban akár nem. Továbblépés esetén telefonon beszélgetünk kicsit, és ha mindkét fél úgy érzi hogy érdemes találkoznunk, akkor fixálunk egy időpontot. A személyes találkozókon az általános beszélgetéseken túl valamilyen, a munkakörhöz illő, általában soft és szakmai skillekre egyaránt koncentráló feladattal készülünk hogy pontosabb képet kapjunk rólad. Ha a személyes találkozó alapján a továbblépés mellett döntünk akkor egy alkalmi munkavállalóival bejelentett, kifizetett próbanapot tartunk ahol élesben megismerhetjük egymást. A próbanap tapasztalatait megbeszéljük a csapatunkkal, és ha melletted döntünk, akkor küldjük az ajánlatunkat emailen. Az adott munkakörre kidoglozott orientációs program segítségével a próbaidő során hetente leülünk, hogy közösen meg tudjuk beszélni az észrevételeinket.